جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترين تفريحات كيش

گردشگري و سياحت در يونان

بهترين تفريحات كيش

۳۴ بازديد

جزيره كيش يكي از بهترين مسافرت هاي داخلي كه پراز هيجان تفريحات بسيار ناب با مجللترين هتل هاي جذاب كه گردشگران زيادي را به خود جلب كرده است ميتوان گفت گزينه اي بسيار مناسبي براي سفر است كه نبايد از دست داد در ادامه هيجان انگيزترين تفريحات در سفر به كيش را معرفي كرده ايم تا با آشنايي بيشتري انتخاب كنيد . زيرا به دليل اينكه اين تفريحات گران هستند ، نمي توانيد همه آنها را تجربه كنيد .

 

گشت با قايق تندرو

ساحل كيش از بهترين مكان ها براي تفريح در كيش است . سوار قايق تندرو شويد و در آبهاي نيلگون خليج فارس بچرخيد و از طبيعت آن ببريد . به علاوه اينكه سوار شدن بر قايق تندرو هيجان خاصي دارد . اين تفريح را مي توانيد بصورت گروهي نيز تجربه كنيد .

 

 

بانجي جامپينگ:

در اين ورزش هيجان انگيز فرد با طناب فنر دار از ارتفاع به سمت زمين سقوط آزاد ميكند. اصول ايمني در اين وسيله كاملا رعايت شده و لحظاتي قبل از رسيدن به زمين توسط طناب متصل شده به فرد از برخورد به زمين جلوگيري مي شود.در بانجي جامپينگ كيش داراي دو سكوي پرش با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر اوج هيجان و ترشح آدرنالين را تجربه كنيد. هر پرش توسط گوينده مجموعه گزارش زنده مي شود. در استفاده از بانجي نيازي به آموزش هاي قبلي نداريد و كافيست روي سكو برويد و با راهنمايي مربي و تصميم خودتان به سمت زمين سقوط آزاد كنيد

 

 

غواصي

 

غواصي يكي از محبوب ترين تفريحات كيش است . به قبل خايج فارس برويد و از زيبايي هاي آن و همراهي با جانوران و ماهاي هاي دريايي لذت ببريد . به علاوه اينكه در جزيره كيش كلاسهاي آموزش غواصي برگزار مي شودو همين امر جزيره كيش را به قطب غواصي كشور تبديل كرده است .  غواصي در كيش براي تمام فصول امكان پذير مي باشد . سايت هاي غواصي مختلفي در جزيره كيش وجود دارد . لازم به ذكر است براي اشخاصي كه تجربه غواصي ندارند سايت هاي غواصي با عمق كم وجود دارد .

 


فلاي بورد

فلاي بورد يكي از وسايل ورزشي مي باشد كه به وسيله آن تا ارتفاع ۱۲ متري از سطح دريا بالا مي رويد و مي توانيد پرواز كنيد و به داخل دريا شيرجه بزنيد . اين انتخاب يكي از هيجان انگيزترين تفريحات است . البته گران قيمت مي باشد .

 

جايروكوپتر

جايروكوپتر جديدترين تفريح جزيره كيش مي باشد كه شبيه هليكوپتر و هواپيما مي باشد . اين تفريح با استقبال خوبي روبه رو بوده است . به وسيله آن مي توان در بالاي خليج فارس در فضايي آرام پرواز هوايي داشت و از آن لذت برد .


 


 

اسكوتر زير دريايي كيش

براي افرادي كه شنا يا غواصي بلد نيستند ، اسكوتر زير دريايي در نظر گرفته شده است . به كمك اين دستگاه مي تواند به راحتي در زير دريا غواصي كنند . اين دستگاه امكان غواصي براي افراد بالاي ۱۲ سال فراهم آورده است . براي استفاده از اين دستگاه مايو ، حوله و دمپايي فراموش نشود .

 

بنانا كيش

بنانا يكي از تفريحات دريايي جزيره كيش مي باشد . مي توان بصورت تك نفره و دسته جمعي اين بازي را انجام داد . اين بازي به بصورت تيوب  شبيه موز مي باشد كه تيوبها به انتهاي قايق هاي تندرو وصل مي شوند . با وسيله اين قايقهاي روي سطح آب دريا كشيده مي شود .

 

 

كيبل اسكي كيش

 

ايران يكي از مطرح ترين كشورهاي دنيا در زمينه كيبل اسكي مي باشد . در خاورميانه اولين سايت كيبل اسكي به جزيره كيش تعلق دارد . همچنين جزيره كيش بزرگترين سايت كيبل اسكي جهان را دارد . اين تفريح يكي از لذت بخشترين تفريحات جزيره كيش مي باشد كه به راحتي نمي توان از آن گذشت . كيبل اسكي شرايط سني خاصي ندارد و كاملا بي خطر و ايمن مي باشد .


 

 

پاراسل از تفريحات لذت بخش كيش


براي استفاده از پاراسل مي توان به  همراه با خانواده سوار بر چتر پارسل  شد و به وسيله قايق كشيده شد تا يك اوج گيري خوب و لذت بخشي گرفت . ارتفاعي كه به وسيله چتر پارسل مي توان گرفت بين ۱۵۰-۳۰۰ متر مي باشد و از بالا منظره اي زيباي كيش را تماشا كرد .

آموزش و پرواز با گلايدر از تفريحات هيجاني جزيره كيش

 

پرواز گلايدر در آسمان كيش يكي از هيجان انگيز ترين تفريحات جزيره كيش است . براي افرادي كه به پرواز علاقه دارند بسيار عالي است و يك هيجان وصف ناپذيري را تجربه مي كند .

 

جت اسكي

اكثرا با جت اسكي آشنايي داريم . تفريحي مهيج كه همه چيز دست خودت مي باشد مي توانيد تند برانيد يا آهسته سواري كنيد . اما بايد آموزش ببينيد . قوانين و مقررات آن را نيز رعايت كنيد زيرا اگر وسيله مشكلي پيدا كند جريمه نقدي بايد پرداخت كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.